Opći uvjeti poslovanja

 

Opće uvjete poslovanja u PDF obliku preuzmite ovdje:
pdf-icon

1. Općenito

Opći uvjeti poslovanja su sastavljeni u skladu s važećim propisima Republike Hrvatske, u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, na temelju preporuke i međunarodnih kodova za e-poslovanje. Internet trgovinom Soul food upravlja Šakti ko d.o.o. pružatelj usluge elektronskog poslovanja (trgovac).
Registracijom u internet trgovinu posjetitelj dobiva korisničko ime koje je jednako imenu njegove elektronske pošte te korisničku lozinku koju odabire sam korisnik. Korisničko ime i lozinka nedvosmisleno su povezani s unesenim podacima. Posjetitelj registracijom jamči da je punoljetna i poslovno sposobna osoba.
Registracijom posjetitelj postaje korisnik i dobiva pravo na kupnju. Kupnjom korisnik postaje kupac.
Ovi opći uvjeti poslovanja definiraju prava i obveze posjetitelja, korisnika i kupca te poslovni odnos između trgovca te korisnika i kupca proizvoda iz ponude internet trgovine.

2. Pristup informacijama

Trgovac se obvezuje kupcu uvijek osigurati slijedeće informacije:
◦ korporativni identitet (ime i mjesto obavljanja poslovne djelatnosti, broj registra),
◦ kontakt podatke koji omogućuju brzu i učinkovitu komunikaciju (e-mail, telefon),
◦ osnovne karakteristike proizvoda ili usluge (uključujući i postprodajne usluge i jamstva),
◦ dostupnost proizvoda (svaki proizvod ili uslugu koja se nudi na internet trgovini trebao bi biti dostupan u razumnom roku),
◦ uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (način rada, mjesto i datum isporuke),
◦ Sve cijene moraju biti jasno i nedvosmisleno definirane i dodatni troškovi moraju biti prikazani, ili već uključuju poreze i troškove prijevoza,
◦ način plaćanja i dostave,
◦ vrijeme valjanosti ponude,
◦ razdoblje unutar kojeg je moguće odustati od ugovora i uvjeti za povlačenje ukoliko kupac želi vratiti proizvod
◦ pojašnjenje procesa o pritužbi uključujući pojedinosti o kontakt osobi ili odjelu za kontakte s kupcima

3. Ponuda proizvoda

Zbog poslovanja putem interneta, ponuda online trgovine ažurira se i mijenja često i brzo. Zbog toga zna doći do nenamjernih pogrešaka. Molimo Vas da nas, ukoliko do njih dođe, o tome obavijestite na e-mail info@soulfood.hr, a mi ćemo ih nastojati riješiti u što kraćem roku. Rok dostave proizvoda je tri (3) radna dana za dostave na području RH, uz iznimku područja s posebnim režimom dostave (otoci te mjesta s manjom frekvencijom dostave) ili ako je došlo do posebnih okolnosti zbog kojih će dostavljač robu dostaviti kasnije (pogledaj članak 10.). Svaki proizvod je dostupan u razumnom roku. Korisnik pri narudžbi proizvoda bira način preuzimanja proizvoda:
◦ osobno, na adresi poslovnice trvrke Šakti Ko d.o.o., Perkovčeva 48, Samobor – nema troškova dostave
◦ dostava Overseasom po predhodnoj uplati preko računa uz poštarinu od 25 kn
◦ dostava Overseasom uz plaćanje prilikom preuzimanja uz poštarinu od 25 kn
◦ trošak dostave Overseasom za narudžbe iznad 300,00 kn ne naplaćuje se

4. Načini plaćanja

Usluga nudi sljedeće načine plaćanja:
◦ uplate po ponudi preko računa – vrijedi cijena internet trgovine (pogledaj članak 5.)
◦ uplate pouzećem – vrijedi cijena internet trgovine (pogledaj članak 5.)
Trgovac je kupcu obvezan izdati račun.
Narudžbenica je u elektronskom obliku spremljena na poslužitelju davatelja usluga.

5. Cijene

Internet cijena se odnosi na sve članove online trgovine. Član postaje svatko s registracijom u internet trgovini. Sve cijene uključuju PDV, osim ako nije izričito napisano drugačije. Cijene ne sadrže troškove dostave. Cijene vrijede samo za elektronsku narudžu proizvoda putem internet trgovine.
Cijene su važeće u vrijeme ispunjavanja narudžbenice i imaju unaprijed određenu vrijednost. Cijene vrijede u slučaju plaćanja putem navedenih metoda plaćanja pod uvjetima gore. Unatoč naporima da se ažuriraju točni podaci, može se dogoditi da su informacije o cijeni netočne. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena promijenila tijekom obrade naloga, korisnicima će biti omogućena promijena naridžbe ili djelomično ili potpuno ukidanje kupnje bez dodarnih troškova. Također će kupcima biti ponuđeno rješenje koji će biti na obostrano zadovoljstvo.
Ugovor o kupnji između davatelja i kupca je sklopljen u u trenutku kada davatelj potvrdi narudžbu (kupac prima e-poštu o statusu potvrđene narudžbe). Od tog trenutka, sve cijene su fiksne i primjenjuju se na davatelja usluga, kao i potrošača.

6. Postupak kupnje

6.1. Prihvaćanje narudžbe
Po zaprimanju narudžbe korisnik (kupac) od trgovca putem elektronske pošte prima obavijest da je narudžba zaprimljena. U roku jednog sata od primanja poruke elektronskom poštom korisnik (kupac) ima pravo odustati od narudžbe bez posljedica. Osim otkazivanja narudžbe, korisnik (kupac) može i promijeniti sadržaj narudžbe (količine ili vrstu proizvoda). Korisniku (kupcu) dostupna su na njegovom profilu iscrpni podaci o statusu i količini dotične narudžbe.

6.2. Narudžba je potvrđena
Ako korisnik (kupac) ne opozove ili promijeni narudžbu, ista odlazi na daljnju obradu. Trgovac po prijemu narudžbu pregleda, provjeri dobavljivost naručenih proizvoda i narudžbu potvrđuje ili odbija u slučaju problema dobavljivosti proizvoda. Trgovac može zbog provjere podataka ili točnosti narudžbe kontaktirati korisnika (kupca) telefonskim putem. Po potvrdi narudžbe Trgovac obavještava korisnika (kupca) o predviđenom roku dostave. Kupoprodajni ugovor o kupnji naručenih proizvoda između Trgovca i korisnika (kupca) je u toj fazi kupnje zaključen (vidi točku 7.).

6.3. Narudžba je dostavljena

Trgovac u dogovorenom roku naručene proizvode priprema, prosljeđuje i o tome putem elektronske pošte obavještava korisnika (kupca). U elektronskoj pošti također obavještava korisnika (kupca) o politici vraćanja proizvoda te o kontaktima za pritužbe ili kašnjenja isporuke.

7. Kupoprodajni ugovor

Trgovac korisniku koji kupi proizvod iz internet trgovine izdaje račun u pisanom obliku s raščlanjenim troškovima i pojašnjenjem o pravu otkazivanja kupnje proizvoda i njegovog povrata ako je to potrebno i moguće. Kupoprodajni ugovor pohranjen je u ektronskom obliku u računalu trgovca i dostupan je korisniku (kupcu) u svakom trenutku u njegovom korisničkom profilu. Kupoprodajni ugovor je napisan na hrvatskom jeziku. Kupoprodajni ugovor između Trgovca i korisnika (kupca) je završen u trenutku kada trgovac potvrdi narudžbu (vidi točku 6.2). Od tog trenutka pa na dalje sve su cijene kao i drugi uvjeti kupnje fiksirani i odnose se na obje strane, trgovca i korisnika (kupca).

8. Pravo odustajanja od kupnje i vraćanje proizvoda

Korisnik (kupac) ima pravo da u roku od 15 dana od dana preuzimanja naručenih proizvoda trgovcu na kontaktnu e-mail adresu info@soulfood.hr pošalje poruku da odustaje od kupnje pri čemu nije potrebno navesti razlog odustajanja. Za povrat kupljenih proizvoda u roku za odustajanje od kupoprodajnog ugovora dovoljna je poruka o odustajanju. Jedini trošak za korisnika (kupca) pri povratu proizvoda je trošak dostave trgovcu.
Kupljene proizvode potrebno je vratiti trgovcu najkasnije u roku 30 dana od narudžbe i obavijesti o odustajanju od kupoprodajnog ugovora. Kupljene proizvode potrebno je vratiti neoštećene u originalnoj ambalaži i u nepromijenjenoj količini osim u slučaju ako su proizvodi uništeni, bez ambalaže ili se njihova količina smanjila bez krivnje korisnika (kupca). Ako je paket kojim su stigli proizvodi do korisnika (kupca) fizički oštećen, u njemu manjka sadržaj i paket je otvoren, korisnik (kupac) treba započeti postupak reklamacije kod dostavljača paketa (vidi članak 15). Za vraćene proizvode trgovac će korisniku (kupcu) također, ako je to moguće, najkasnije u roku od 30 dana od prijema proizvoda vratiti uplaćeni iznos ili poklon bon, pri čemu se eventualni promocijski popusti korisniku (kupcu) ne vraćaju. Iznos se korisniku (kupcu) vraćaja na njegov transakcijski račun, a poklon bon u obliku odobrenog kredita za buduću kupnju. Trgovac se obvezuje da će uočenu pogrešku riješiti u najkraćem mogućem roku. Korisnik (kupac) o primjećenoj greški može obavijestit Trgovca putem elektronske pošte na info@soulfood.hr. Ako je zbog nastale pogreške došlo do nepotrebnih troškova, Trgovac se obvezuje da će nastojati podmiriti troškove najkasnije u roku 30 dana od zaprimanja obavijesti o nastaloj grešci.

9. Garancija

Proizvodi imaju garanciju, samo ako je tako navedeno na jamstvu ili računu. Garancija vrijedi po uputama na garancijskom listu, te uz predočenje računa. Uvjeti jamstva su navedeni na garancijskom listu ili na računu. Garancijski rok je naveden na garancijskom listu ili na računu.
Informacije o garanciji (jamstvu) nalaze se na stranici proizvoda. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstva ili potraživanje nije trenutno poznato. U tom slučaju, kupac može kontaktirati ponuđača koji će osigurati pravovremene informacije. Garanciju kupac može aktivirati predočenjem garancijskim listom i računa. Proizvođač ili njegov ovlašteni servis dužan je popraviti ili zamijeniti proizvod u roku od 45 dana od dana prijema proizvoda na popravak ili ga zamijeniti za drugi jednako vrijedan proizvod koji je u neoštećenom stanju.

10. Dostava

Trgovac će naručene proizvode dostaviti korisniku (kupcu) u dogovorenom roku.
 Ako dobavljač nije u mogućnosti ispuniti svoje obveze jer roba nije dostupna, obavijestiti će o tome kupca. U slučaju plaćanja pouzećem, korisnik (kupac) pri preuzimanju plaća proizvode i troškove dostave.
U slučaju da trgovac na vrijeme otpremi naručene proizvode, a dostavljač ih ne dostavi u dogovorenom roku, trgovac ne snosi krivnju za zakašnjenje. Isporuka će biti izvršena na adresu koju je korisnik naznačio u registraciji ili narudžbenici. 
Partner za dostavu je Overseas exspres s tim da trgovac ima pravo izabrati i neku drugu dostavnu službu ukoliko smatra da će ista učinkovitije izvršavati dostavu.

11. Sigurnost

Trgovac upotrebljava tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i spremanje osobnih podataka te plaćanja. U tu svrhu upotrebljava se 128-bitni SSL certifikat, kojeg je izdala za to ovlaštena organizacija.
Za sigurnost autorizacije i transakcije kreditnim karticama brine sustav MegaPOS. Autorizacije kreditnih kartica se vrši u realnem vremenu s jednakom provjerom kod banaka. Podaci o karticama se ne spremaju na serveru Trgovca.
Za sigurnost je odgovoran također i korisnik (kupac) na način da brine za sigurnost svog korisničkog imena i loznke te za programsku i antivirusnu zaštitu svog računala.

12. Sigurnost djece


Trgovac u internet trgovini ne preuzima narudžbu od nekoga za koga sumnja da je dijete osim ako ima pismenu dozvolu roditelja ili staratelja. Trgovac ne nudi u internet trgovini dostup do proizvoda koji su štetni za djecu.
Trgovac bez pismene dozvole roditelja ili skrbnika neće spremati nikakve osobne podatke od djece ili trečih osoba osim ako nisu dobiveni od roditelja ili skrbnika.
Svaka komunikacija s djecom biti će primjerena njihovoj dobi i neće iskorištavati pomanjkanje iskustva i lojalnost djece.

13. Politika privatnosti

Dio ovih općih uvjeta poslovanja je također Politika privatnosti, koja je ovdje dostupna.

14. Mišljenja korisnika i ocjene proizvoda

Mišljenja, komentari i ocjene proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji su dio funkcionalnosti internet trgovine i namijenjeni su korisničkoj zajednici.
Trgovac ne odgovara za sadržaj mišljenja, komentara i ocjena proizvoda koje daju korisnici ili posjetitelji. Trgovac mišljenja, komentare i ocjene prije objave pregleda i odbaci ona koja su očite neistine, koja su uvredljiva, dovodi ostale posjetitelje i korisnike u zabludu, koja su opscena ili po mišljenju Trgovca ne nude nikakvu korist. Trgovac ne odgovara za informacije u mišljenjima, komentarima i ocjenama te se odriču bilo kakve odgovornosti koja proizlazi iz tih informacija.
S objavom mišljenja, komentara ili ocjena korisnik ili posjetitelj dozvoljava Trgovcu upotrebu ili objavu cijelog ili djelomičnog djela u svim elektronskim ili drugim medijima bez vremenskog ili nekog drugog ograničenja, ako su isti u poslovnom interesu Trgovca. To uključuje i objavu na oglasima ili druge vrste komunikacija. Autor mišljenja, komentara ili ocjene garantira da je vlasnik materijalnih i moralnih autorskih prava za napisana mišljenja, komentare i ocjene te da ih besplatno i vremenski neograničeno prepušta Trgovcu.

15. Odgovornost

Trgovac se trudi osigurati ažurnost i točnost informacija objavljenih na svojim stranicama. Unatoč tome, svojstva proizvoda, vrijeme isporuke ili cijene, mogu se promijeniti tako brzo da trgovac ne uspije ispraviti podatke na Internetu pravovremeno. U tom slučaju će kupac biti obaviješten o promjenama i omogućit će mu da odustane od ugovora ili zamijeniti naručeni proizvod.
Iako trgovac nastoji pružiti točne slike o prodajim artiklima, sve snimljenje fotografije su simboličke. Fotografije ne jamče svojstva proizvoda. Trgovac od trenutka slanja pošiljke s naručenim proizvodima, dostavljaču ne odgovara za oštećenja, uništenje, gubitak, manjak sadržaja u pošiljci i otvaranje pošiljke. U navedenim primjerima korisnik (kupac) se mora obratiti dostavljaču i započeti postupak reklamacije. Trgovac će zajedno sa dostavljačem učiniti sve da se reklamacija riješi u najkraćem mogućem roku.

16. Pritužbe i sporovi

Šakti ko d.o.o. poštuje postojeće zakone o zaštiti potrošača. Trgovac ima uspostavljen učinkoviti sustav rješavanja pritužbi i osobu zaduženu za kontakt s korisnicima putem elektronske pošte ili telefona. Korisnik (kupac) se može obratiti na e-mail adresu info@soulfood.hr. Postupak za podnošenje žalbi je dostupan na web stranici, jednostavan za korištenje i povjerljiv.
Trgovac potvrđuje u roku od pet radnih dana, da je primio pritužbu i te da će informirati kupca o trajanju procedure kao i o predviđenom roku za rješenje problema.
Trgovac je svjestan osnovne značajke potrošačkog spora, što se tiče sudskih sporova te njegove asimetrije između ekonomske vrijednosti zahtjeva i troškova nastalih u rješavanju spora. To je jedna od glavnih prepreka za kupca da ne pokrene postupak pred sudom. Dakle, Trgovac traži najbolji način za rješavanje bilo kakvih nesuglasica mirnim putem.
Za sve eventualne sporove nadležan je Trgovački sud u Zagrebu. Svi odnosi i prava koji nisu obuhvaćeni ovim općim uvjetima poslovanja propisani su Zakonom o obveznim odnosima, Zakonom o elektronskom tržišnom poslovanju i Zakonom o zaštiti potrošača.

17. Promjene u općim uvjetima poslovanja

Trgovac u slučaju promjene općih uvjeta koji uređuju poslovanje internet trgovine, sigurnost podataka i druga područja koja su u vezi s poslovanjem internet trgovine Trgovca te da u slučaju promjene poslovne politike mijenja ili dopunjuje Opće uvjete poslovanja, o istom će obavijestiti korisnike i posjetitelje stranice www.soulfood.hr . Sve promjene počinju vrijediti istekom osmodnevnog roka od dana objave promjena ili dopuna. Ako je promjena nužna zbog usklađivanja s propisima i zakonima ona može početi biti važeća i u roku kraćem od navedenog.
 Korisnik koji se ne slaže s promjenama ili dopunama može u roku od 8 dana otkazati svoju registraciju jer nakon 8 dana to više nije moguće. Otkaz registracije radi se tako da se Trgovcu pošalje pisana izjava o otkazu.
Želimo Vam obilje pristupačnih i ugodnih kupnji na našoj internet trgovini!